onsdag 3 oktober 2012

When summer kisses autumn the leaves turn red

Enjoy-njut-geniesse.
*
Jag önskar er alla en riktig färgfylld höst.
Den bilden tog jag igor kväll på min lilla parkeringsplats där hemma.
Och varje gång jag kör in där tänker jag:
"Hur kunde jag köra härifrån i morse och vara borta  flera timmar ?"
Fniss
Kram Petra
***
Ich wünsche euch allen einen farbenfrohen Herbst.
Dieses Foto knipste ich gestern abend auf meinem Parkplatz daheim.
Und jedesmal wenn ich da reinfahre denke ich:
"Wie konnte ich nur heute früh wegfahren und stundenlang fort bleiben ?"
GRINS
Petra



9 kommentarer:

Wienermädel + Co sa...

Danke für den lieben Herbstgruss, bei uns sieht es ähnlich ausnals!
Liebe Grüsse nach Schweden

Annika Christensen sa...

Vilket underbart vildvin? Vilken färg! Fint skrivit.
Allt gott
annika

Anonym sa...

Hei Petra!
Så vakkert! Og visst er det en flott årstid vi har nå, høsten! Utrolige farger, tross øsregn og vind.
Ha det godt!
Klem, Hanne

Ramgad vom Schönbuchrand sa...

das ist ganz einfach, damit du abends sagen kannst, ach ist es schön hier.


Grüße Ramgad

Susie på Stjärnarve... sa...

Förstår dig precis! Det var en vidunderlig höstbild!!

Merja sa...

Förstår din tanke:) Det är som de säger...borta bra men hemma bäst!
God fortsättning på din helg!

Christina sa...

Härligt vildvin! Förstår att du har svårt att lämna det!/Lila-Christina

Unknown sa...

Förstår hur du tänker. Vildvinet är ju så vackert :)
KRam Maria

Växthusmadam sa...

Så underbar färg! Mitt vildvin var också fantastiskt, men det är ju såååå kort tid, man skulle vilja behålla denna underbara färg lite längre!
Ha en skön höst,
Växthusmadam